perjantai 19. heinäkuuta 2013

Poistuneille koiraystävillemme




Sinua vasten,
minun päiväni ilta, 
painautuu hiljaa,
niin minäkin.
Minä katson niin kauas,
se kuun silta,
ulottuu tuonne
- ja takaisin.

Nämä ajatukseni tässä,
ne harvat haaveet,
joita todeksi kukaan ei saada voi;
ne minä talletan tähän illan hetkeen,
kun kuukin hiljaa taivaalla soi.

Ja ne hopeiset säikeet, valo sen kuun,
minä muistoni niistä valmistan;
sinut päivälle annoin,
mutt' yöllä saavut,
vain öisin sinua rakastan.

- Maria -





Minun pienet. Minun rakkaat.


Viime viikkojen aikana on kuulunut surullisia uutisia koiraperheistä. Monta rakasta koiraa on nukkunut ajan toiselle puolelle, jättänyt jälkeensä valtavasti kaipausta, omankokoisensa aukon. 

Ikävä ei lopu koskaan, eikä sen tarvitsekaan. Se voi muuttaa muotoaan, se voi hetkeksi painua taka-alalle, mutta se on aina olemassa, muistomerkkinä niille, joita on saanut rakastaa. 

Me toivomme kaikille lähteneille hyvää matkaa ja levollisia unia.  


4 kommenttia:

  1. Kiitos Maria! ♥ On ihanaa, että on ihmisiä, jotka ymmärtävät, mitä on menettää lemmikkinsä, sen parhaan kaverin ikinä.

    VastaaPoista
  2. Kun lupautuu rakastamaan, lupautuu jättämään myös joskus jäähyväiset...se on varmasti se vaikein asia siinä, että saa kuulua koiransa elämään.

    Lempeä halaus, paljon lämpimiä ajatuksia <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos, ihania ajatuksia. Nuo nelijalkaiset ovat mun elämä. Hennan kuolemasta on vielä niin hetki, että kyyneleet nousivat silmiini. Rapsuja laumaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakkaita ne ovat, nuo pienet, karvaiset ystävämme :)

      Rapsut tytöille takas <3

      Poista